martes, 24. junio 2003
Smells like Sicilian teen spirit

Tengo el honor de transcribir una respuesta de un alumno de ciencias políticas de la UPF de Barcelona a un compañero suyo, nota privada que fue enviada a toda la clase. El motivo originario era una chiquillada dialéctica, pero podrán ustedes comprobar el curioso tono que ha adquirido el roce (si alguien necesita traducción, puede situar el cursor sobre la última línea de cada párrafo):

A classe, quan jo era petit (la mateixa època en què tu també vas ser petit, em sembla), sempre hi havia un nen meticulosament torracollons -molt simpàtic, però- que sovint aixecava la mà per fer observacions de l'estil: '2 i 2 no són 4, són 22'. Tenia raó, esclar, però la veritat és que arribava un punt del curs en què, en comptes de saludar-lo amb un 'Bon dia Antoniet!', jo agafava una xinxeta i li clavava -ben endins- al mig de la galta dreta del cul,que era la seva dolenta.

Ell, els primers dies, plorava com una gossa famolenca; al cap d'un mes, però, s'inclinava en veure'm de bon matí i m'oferia l'altra galta del cul (la bona) perquè es veu, segons el que uns anys després m'acabaria confessant, que no fa de gens bon veure tenir una galta enrojolada i l'altra no.
I per què t'ho dic, tot això? Doncs mira Antoni, t'ho dic perquè vigilis. No està bé fer la puta i la Ramoneta, això ja ho saps, i tampoc no es correcte que t'erigeixis davant la classe com l'il·luminat que -puta com és ell- tot ho descobreix, per amagat que estigui. Sobretot si fas quedar la meva persona (que sóc jo)com un analfabet desconsolat


Vas pel mal camí Antoniet,no ens hem d'enganyar. Confio, però, que redreçaràs la teva postura i sobretot -sobretot- miraràs de corregir les teves males maneres (bad manners).Parla amb el Just urgentment perquè només ell ( i sé el que em dic) et podrà treure de l'embolic en que t'acabes de ficar.

PD) Demà m'ha d'arribar una comanda de xinxetes

... Comment

Online for 8600 days
Last update: 9/2/26 22:41
status
No estás registrado ... hazlo
menu
... home
... feeds
... temillas

... Antville.org home
Menú degustación

Anécdotas poco útiles
Anhelos poderosos
Discos de cabecera
El museo de Cheshire
Literatura animada
Mi tenis
Mis películas favoritas
Notas musicales
search
 
calendar
febrero 2026
domlunmarmiéjueviesáb
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
enero
recent updates
"Perdida" “¿En qué estás pensando,
Amy? La pregunta que más a menudo he repetido durante...
by Javi (9/2/26 22:41)
"La chica del tren" "...la
realidad es que a las mujeres todavía se las valora...
by Javi (9/2/26 22:34)
"Killers of the Flower Moon"
"In the early 1870s, the Osage had been driven from...
by Javi (6/2/26 22:38)
"Els nàufrags del Wager" “Tothom
imposa una certa coherencia, un significat, als esdeveniments caòtics de...
by Javi (6/2/26 22:17)
Post-Open de Australia 2026 Carlos
Alcaraz se ha convertido en el jugador más joven en...
by Javi (4/2/26 18:55)
Repaso de autores comentados Post
actualizado, pendiente de incorporaciones. * ABREU, Andrea * ACHEBE, Chinua...
by Javi (22/1/26 20:26)
"Viajes de Gulliver"
“… a mi parecer, estábamos hartos de libros de viajes. Que nada...
by Javi (22/1/26 20:09)
"Wild Swans" [En China, principios
de los 1950s, finales de los 1960s] “People had learned...
by Javi (10/1/26 11:51)
"Música 2025 Nada en el
año 2000 hacía presagiar lo que vendría. Una inteligencia artificial...
by Javi (1/1/26 23:02)
"Poco se habla de esto"
“Primeros planos de manicura artística. Un pedrusco del espacio exterior....
by Javi (30/12/25 10:57)
Cavernas paralelas

RSS Feed

Made with Antville
Helma Object Publisher