martes, 24. junio 2003
Smells like Sicilian teen spirit

Tengo el honor de transcribir una respuesta de un alumno de ciencias políticas de la UPF de Barcelona a un compañero suyo, nota privada que fue enviada a toda la clase. El motivo originario era una chiquillada dialéctica, pero podrán ustedes comprobar el curioso tono que ha adquirido el roce (si alguien necesita traducción, puede situar el cursor sobre la última línea de cada párrafo):

A classe, quan jo era petit (la mateixa època en què tu també vas ser petit, em sembla), sempre hi havia un nen meticulosament torracollons -molt simpàtic, però- que sovint aixecava la mà per fer observacions de l'estil: '2 i 2 no són 4, són 22'. Tenia raó, esclar, però la veritat és que arribava un punt del curs en què, en comptes de saludar-lo amb un 'Bon dia Antoniet!', jo agafava una xinxeta i li clavava -ben endins- al mig de la galta dreta del cul,que era la seva dolenta.

Ell, els primers dies, plorava com una gossa famolenca; al cap d'un mes, però, s'inclinava en veure'm de bon matí i m'oferia l'altra galta del cul (la bona) perquè es veu, segons el que uns anys després m'acabaria confessant, que no fa de gens bon veure tenir una galta enrojolada i l'altra no.
I per què t'ho dic, tot això? Doncs mira Antoni, t'ho dic perquè vigilis. No està bé fer la puta i la Ramoneta, això ja ho saps, i tampoc no es correcte que t'erigeixis davant la classe com l'il·luminat que -puta com és ell- tot ho descobreix, per amagat que estigui. Sobretot si fas quedar la meva persona (que sóc jo)com un analfabet desconsolat


Vas pel mal camí Antoniet,no ens hem d'enganyar. Confio, però, que redreçaràs la teva postura i sobretot -sobretot- miraràs de corregir les teves males maneres (bad manners).Parla amb el Just urgentment perquè només ell ( i sé el que em dic) et podrà treure de l'embolic en que t'acabes de ficar.

PD) Demà m'ha d'arribar una comanda de xinxetes

... Comment

Online for 8389 days
Last update: 11/7/25 9:42
status
No estás registrado ... hazlo
menu
... home
... feeds
... temillas

... Antville.org home
Menú degustación

Anécdotas poco útiles
Anhelos poderosos
Discos de cabecera
El museo de Cheshire
Literatura animada
Mi tenis
Mis películas favoritas
Notas musicales
search
 
calendar
julio 2025
domlunmarmiéjueviesáb
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
junio
recent updates
"Gent del meu exili" “Els
meus companys cubans podien creare que m’espantava la feina, que...
by Javi (11/7/25 9:42)
"Quan érem capitans" “A l’hemeroteca
del carrer del Carme, ho he tornat a viure tot,...
by Javi (11/7/25 9:40)
"Testament a Praga" "He vist
el socialisme caminar com els crancs, i penso que en...
by Javi (11/7/25 9:38)
"Una noia i un soldat"
“Jo vaig estimar un noi que es deia Ton. Va...
by Javi (11/7/25 9:28)
Repaso de autores comentados Post
actualizado, pendiente de incorporaciones. * ABREU, Andrea * ACHEBE, Chinua...
by Javi (2/7/25 19:07)
"Poema de Gilgamesh" “Aquél que
todo lo ha visto hasta los confines del mundo, aquél...
by Javi (2/7/25 18:56)
"Como agua para chocolate" [Mamá
Elena] “(…) Sabes muy bien que por ser la más...
by Javi (22/6/25 20:10)
"El informe Penkse" “Su intención
original era la de escribir un mensaje más largo y...
by Javi (17/6/25 17:26)
"El gran libro del humor
español" "Una de las ideas que intentaré explicar en el...
by Javi (17/6/25 17:24)
"¿Está bien pegar a un
nazi?" “Votamos a políticos corruptos, guardamos nuestro dinero en bancos...
by Javi (17/6/25 17:23)
Cavernas paralelas

RSS Feed

Made with Antville
Helma Object Publisher