![]() |
domingo, 10. febrero 2008
Restaurant Ànima
Javi
12:26h
Poc després de les tres de la tarda vam entrar al Restaurant Ànima, situat al carrer Àngels, 6, al barri del Raval. Té un entorn alegrement eixordidor: davant de l’Institut d’Educació Secundària Miquel Tarradell la mainada es persegueix i xiscla fent sonar la caòtica simfonia de la infància. Bona part són fills de la nova immigració. Vam haver d’esperar una mica, perquè hi havia cua per poder accedir a una taula. Jo tenia previst que ens acomodessin al seu acollidor interior, però finalment ens van preparar una taula prop de la sortida. El vi de la casa jo el situaria a la zona mitja-alta dels que he tastat d’aquesta condició. Jo em vaig demanar una esqueixada de bacallà de primer, i un risotto servit amb tomàquet i nata de segon. Estava tot força bo, i puc donar fe que el salmó que va demanar la meva acompanyant també mereixia elogis. De postres, jo em vaig demanar un dolç de xocolata i la meva acompanyant una panacota de maracuyà (una mena de flam amb un raig de grosella per sobre), tot molt gustós. Incloent el cafè, tot va costar una mica menys de 14 € per persona. Al meu parer, estaven ben pagats. Si hem de posar una queixa, sens dubte és pel servei. La persona que ens va atendre potser tenia un mal dia, però el client d’això no en té cap culpa. Se la notava poc predisposada a escoltar les peticions, respondre els duotes i servir els bons plats preparats a la cuina amb la delicadesa requerida. Així les coses, la nota final és un 7,5.
Després vam fer una passejada que ens va dur per indrets de Barcelona tremendament evocadors. Passejant per la magnètica plaça de Sant Galdric, veient sucar la xocolata amb melindros a una granja del carrer Xuclà, deixant-se endur per la rauxa entrant al paradís de la xocolata al carrer del Carme, travessant la Rambla perseguint el flaire del cacau i les galetes exageradament bones… en poques paraules, abocats als perillosos abismes de la temptació. Quina tarda la d’aquell dia! ... Comment on 10/2/08 21:46, pescallunes añadió:
Iteka xocolatera El Restaurant Anima es una bona troballa. L'entorn es molt viu i el menjar molt fresc, amb un toc d'originalitat mesurada. Un pla perfecte per un agradable migdia al Raval. Davant la fantastica descripcio de la trobada, nomes vull afegir una proposta per seguir indagant en el meravellos mon de la xocolata que vam iniciar l'altre dia. Propera Iteka: www.espaisucre.com I per rematar la tarda: www.pastisseria.com Nyam! 11/2/08 19:58, Javi añadió:
oooooh, i taaaant!!! Dentistes de Catalunya, veniu-me a salvar!! |
Online for 8286 days
Last update: 1/4/25 19:53 status
No estás registrado ... hazlo
menu
Menú degustación
Anécdotas poco útiles Anhelos poderosos Discos de cabecera El museo de Cheshire Literatura animada Mi tenis Mis películas favoritas Notas musicales search
calendar
recent updates
Repaso de autores comentados Post
actualizado, pendiente de incorporaciones. * ABREU, Andrea * ACHEBE, Chinua...
by Javi (1/4/25 19:53)
"La peresa - eròtica" “Mare
i fill sempre serien cómplices. Es deixaven anar en el...
by Javi (1/4/25 19:44)
"Gent del meu exili" “Els
meus companys cubans podien creare que m’espantava la feina, que...
by Javi (26/3/25 18:10)
"Testament a Praga" "He vist
el socialisme caminar com els crancs, i penso que en...
by Javi (26/3/25 18:08)
"Quan érem capitans" “A l’hemeroteca
del carrer del Carme, ho he tornat a viure tot,...
by Javi (26/3/25 17:58)
"Leer Lolita en Teherán" “Un
ayatolá inflexible, un rey filósofo ciego e e inverosímil, había...
by Javi (19/3/25 12:19)
"Aquellas maravillosas series" “Las generaciones
españolas de los 70 y 80, quizá las dos primeras...
by Javi (2/3/25 22:52)
"Diez años en Gran Hermano.
Diario de una guionista" “Mientras les escucho no puedo dejar...
by Javi (2/3/25 19:47)
"La llamada. Un retrato" “Secuestrada,
torturada, encerrada, puesta a parir sobre una mesa, violada, forzada...
by Javi (15/2/25 10:33)
"Las tres bodas de Manolita"
"En los buenos tiempos, las jovencitas se casan por amor,...
by Javi (29/1/25 20:17)
Cavernas paralelas
La decadencia del ingenio
Carmen, la última El auténtico controlaltsup L'Anna Gorchs Endtroducing DJ Flow Gusanillo ha vuelto Antiarrugas atómico Jordicine Carlito's World Foto de cabecera de Jesús García |